keskiviikko 7. maaliskuuta 2012

Valkoinen lipasto auringonvalossa

Uskokaa tai älkää mutta klaffilipasto kannettiin autotallista sisään olohuoneeseen ja en ole sitä vielä siirtänyt siitä minnekkään, on vielä samassa paikassa!
Olen tyytyväinen siihten että maalattiin lipasto, 
se on nyt juuri sellainen mitä ajattelin.


Meidän keskimmäinen sai silmälasit joulun jälkeen. Olin ihan varma että ne on rikki ekan viikon jälkeen mutta vielä ne on ehjät. Kerran ne on jäänyt lattialle niin että sisko astui vahingossa päälle ja naarmuja linsseissä on jo mutta vielä ovat ehjät. Esikoinen sai lasit vielä aikasemmin, nuorimmaisesta en vielä osaa sanoa vaikuttaako näkö olevan huono vai ei. Laseja meillä täällä kuitenkin pestään jo monta kertaa päivässä kun kolmella perheenjäsenellä on lasit. Olen ihmetellyt miten nopeeta lapset oppivat elämään lasejen kanssa mutta kait se on niin että kun huomaa että niistä on apua niin sitte niitä pitää mielellään.



Joten syster E, tässä kuvat jossa W:n uudet lasit näkyvät paremmin!




-Hilma

3 kommenttia:

  1. Kaunis lipasto. <3 Mulla itsellä on kans vanha klaffilipasto, jossa pidän läppäriä ym. Mamman oma nurkkaus. ;)

    Onko sulla itselläsi silmälasit?En ole koskaan ainakaan huomannut, siksi kysyn.

    Kaunista keskiviikkoa Hilmalle ja perheelle. :)

    VastaaPoista
  2. Voi sun klaffilipastoa olen kuvista ihaillut :)

    Joo, mulla on itelläkin nykyään lasit, sain loppukesästä korjaamaan taittovikaa.

    Kaunista keskiviikkoa teidänkin perheelle!

    VastaaPoista
  3. Nej vad urgullig och smart han ser ut! :) Och alla andra är så söta med! Sku gärna vara där och spela med barnen! <3 och ser också framemot att få se alla nya möbler in real life, de ser så fint ut ren på bild! You go sis! /edit

    VastaaPoista

Kiitos viestistäsi!