torstai 25. lokakuuta 2012

Nurkkakammari


Meillä käydessä ei voi olla huomaamatta mun koukkuuntumista mattojen koukuttamiseen. Varsinkaan nyt kun alakerran leikkihuoneesta on tehty nurkkakammari, paikka käsitöille, inspiraatiolle, rauhalle ja niin, niille kuteille ja matoille. En tiedä mikä tässä mattojen virkkaamisessa on, miksi tykkään siitä niin kovasti, mutta jotenkin se on niin rauhallista ja rauhoittavaa. Ja sitten kun näkee minun käsistä syntyneen maton jossain näin ihanassa neitokaisen huoneessa niin sitä tulee tosi hyvä mieli :)

Nurkkakammarin lattialla on muuten pari mattoa ihan sieltä innostuksen alkupäästä. Niitä katsoessa on kiva huomata miten oma tekniikka on kehittynyt ja kädenjälki parantunut. Virheitäkin niistä löytyy ja joskus mietin että jos purkaisin ne ja korjaisin virheet mutta sitten olen päättänyt antaa niitten olla virheellisiä. Kaiken ei tarvitse olla täydellistä, eihän me ihmisetkään olla :)

-Hilma

2 kommenttia:

  1. Hei. Paljonko maksaa matot? Mä haaveilen sellaisesta vähän isomman kokoisesta eteiseen :)
    Enkä todellakaan osaa itse sellaista tehdä.

    VastaaPoista
  2. Hei! Laitatko mulle vaikka viestiä onneni.on@ gmail.com osaan vastata paremmin kun tiedän minkä kokosta ja väristä mattoa tahtoisit :)

    VastaaPoista

Kiitos viestistäsi!